Zgłoszenie serwisowe
Jeśli chcą Państwo skorzystać z usług serwisowych V-SERWIS dla sprzętów i urządzeń grzewczych, zachęcamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Prosimy zapisać kod usterki, jeżeli pojawia się na wyświetlaczu.
W miarę możliwości wskazane jest podanie informacji o urządzeniu: marka, typ, numer fabryczny znajdujący się na tabliczce znamionowej urządzenia.
Przed wezwaniem serwisanta zalecamy zapoznać się z poniższymi wskazówkami, które mogą okazać się pomocne przy samodzielnym usunięciu usterki.
Kotły wiszące
Sprawdzić poprawność podłączenia zasilania (czy jest napięcie na zaciskach automatyki lub czy nie zamieniono faz np. inne włożenie wtyczki do gniazdka).
Na regulatorze kotła świeci czerwona dioda. Nacisnąć przycisk odblokowania usterki (zapisać kod usterki z wyświetlacza).
Sprawdzić czy kurek gazowy jest otwarty.
Sprawdzić czy jest zagwarantowany minimalny odbiór ciepła (pomieszczenia zbyt nagrzane).
Kocioł się zapowietrzył (eksploatacja na gazie płynnym) – wezwać serwis.
Kocioł nie wytwarza ciepłej wody użytkowej:
Sprawdzić filtr na dopływie zimnej wody.
Wymiennik spaliny-woda nie jest drożny ( wymagane czyszczenie) – wezwać serwis.
Kocioł przegrzewa lub niedogrzewa:
Zmienić temperaturę normalna na termostacie (automatyka stałotemperaturowa).
Zmienić temperaturę normalną lub pochylenie i poziom krzywej grzewczej (automatyka pogodowa).
Pozostałe usterki zgłoś wypełniając formularz zgłoszeniowy lub dzwoniąc na numer 513 40 40 40
Kotły stojące
Kocioł nie pracuje:
Sprawdzić poprawność podłączenia zasilania (czy jest napięcie na zaciskach automatyki).
Na regulatorze kotła świeci czerwona dioda. Nacisnąć przycisk odblokowania usterki [i] oraz zapisać kod usterki z wyświetlacza.
Wcisnąć przycisk odblokowania usterki na palniku.
Sprawdzić czy kurek gazowy jest otwarty.
Sprawdzić drożność instalacji olejowej (zamknięcie kurka na filtrze oleju, parafina w instalacji) . Wkładka filtra oleju podlega okresowej wymianie (powinna być czysta).
Sprawdzić czy jest zagwarantowany minimalny odbiór ciepła (pomieszczenia zbyt nagrzane).
Kocioł się zapowietrzył (eksploatacja na gazie płynnym) – wezwać serwis.
Sprawdzić czy pompa(y) po okresie letnim nie są zakleszczone.
Kocioł nie wytwarza ciepłej wody użytkowej:
Sprawdzić filtr na dopływie zimnej wody.
Kocioł przegrzewa lub niedogrzewa:
Zmienić temperaturę normalna na termostacie (automatyka stałotemperaturowa).
Zmienić temperaturę normalną lub pochylenie i poziom krzywej grzewczej (automatyka pogodowa).
Ustawić częściowy priorytet CWU – wezwać serwis.
Zmienić wpływ temperatury pomieszczenia na temp. wody w kotle – wezwać serwis.
Pozostałe usterki zgłoś wypełniając formularz zgłoszeniowy lub dzwoniąc na numer 513 40 40 40.