Zgłoszenie serwisowe

Jeśli chcą Państwo skorzystać z usług serwisowych V-SERWIS dla sprzętów i urządzeń grzewczych, zachęcamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Prosimy zapisać kod usterki, jeżeli pojawia się na wyświetlaczu.
W miarę możliwości wskazane jest podanie informacji o urządzeniu: marka, typ, numer fabryczny znajdujący się na tabliczce znamionowej urządzenia.

Przed wezwaniem serwisanta zalecamy zapoznać się z poniższymi wskazówkami, które mogą okazać się pomocne przy samodzielnym usunięciu usterki.

 

 

Kotły wiszące

Kocioł nie pracuje:
  • Sprawdzić poprawność podłączenia zasilania (czy jest napięcie na zaciskach automatyki lub czy nie zamieniono faz np. inne włożenie wtyczki do gniazdka).

  • Na regulatorze kotła świeci czerwona dioda. Nacisnąć przycisk odblokowania usterki (zapisać kod usterki z wyświetlacza).

  • Sprawdzić czy kurek gazowy jest otwarty.

  • Sprawdzić czy jest zagwarantowany minimalny odbiór ciepła (pomieszczenia zbyt nagrzane).

  • Kocioł się zapowietrzył (eksploatacja na gazie płynnym) – wezwać serwis.

 

Kocioł nie wytwarza ciepłej wody użytkowej:

  • Sprawdzić filtr na dopływie zimnej wody.

  • Wymiennik spaliny-woda nie jest drożny ( wymagane czyszczenie) – wezwać serwis.

 

Kocioł przegrzewa lub niedogrzewa:

  • Zmienić temperaturę normalna na termostacie (automatyka stałotemperaturowa).

  • Zmienić temperaturę normalną lub pochylenie i poziom krzywej grzewczej (automatyka pogodowa).

Pozostałe usterki zgłoś wypełniając formularz zgłoszeniowy lub dzwoniąc na numer 513 40 40 40

 

Kotły stojące

Kocioł nie pracuje:

  • Sprawdzić poprawność podłączenia zasilania (czy jest napięcie na zaciskach automatyki).

  • Na regulatorze kotła świeci czerwona dioda. Nacisnąć przycisk odblokowania usterki [i] oraz zapisać kod usterki z wyświetlacza.

  • Wcisnąć przycisk odblokowania usterki na palniku.

  • Sprawdzić czy kurek gazowy jest otwarty.

  • Sprawdzić drożność instalacji olejowej (zamknięcie kurka na filtrze oleju, parafina w instalacji) . Wkładka filtra oleju podlega okresowej wymianie (powinna być czysta).

  • Sprawdzić czy jest zagwarantowany minimalny odbiór ciepła (pomieszczenia zbyt nagrzane).

  • Kocioł się zapowietrzył (eksploatacja na gazie płynnym) – wezwać serwis.

  • Sprawdzić czy pompa(y) po okresie letnim nie są zakleszczone.

  • Kocioł nie wytwarza ciepłej wody użytkowej:

  • Sprawdzić filtr na dopływie zimnej wody.

  • Kocioł przegrzewa lub niedogrzewa:

  • Zmienić temperaturę normalna na termostacie (automatyka stałotemperaturowa).

  • Zmienić temperaturę normalną lub pochylenie i poziom krzywej grzewczej (automatyka pogodowa).

  • Ustawić częściowy priorytet CWU – wezwać serwis.

  • Zmienić wpływ temperatury pomieszczenia na temp. wody w kotle – wezwać serwis.

 

Pozostałe usterki zgłoś wypełniając formularz zgłoszeniowy lub dzwoniąc na numer 513 40 40 40.

Zgłoszenie serwisowe

W przypadku konieczności wezwania serwisanta prosimy o wypełnienie zgłoszenia.
Po weryfikacji skontaktujemy się z Państwem.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input